onsdag 5. oktober 2016

Må vel snart bare bite i det sure eplet...

Jeg har vel laget et innlegg før om at jeg må skaffe meg ny PC. Men det lar vente på seg. Noen bokstaver på tastaturet funker ikke og jeg får ingen oppdateringer lenger pga programmer som ikke støtter hverandre lengre. Pc'en er gammel rett og slett, og er fra arven etter min bestefar. Vanskelig å gi slipp for jeg har mange bilder og minner på pc'en og det er min aller første PC jeg eier helt alene. Men jeg har innsett at jeg må bite i det sure eplet og bare finne meg i at tiden er inne for en ny en.

Men jeg har mine krav, den må være lik den jeg har og ha de programmene jeg trenger. Jeg bruker jo nettbanken, bestiller teater-billetter og har blitt vant til Google Chrome nå, så det må funke på den andre også ellers får jeg helt angst! Det hele er vel ganske angstfylt for min del. Og jeg har følelsen av å ikke ha råd til den, men det handler om å prioritere.

Men den feite dama er i rommet. Du vet vel om det ordtaket at hvis den feite dama har sunget er det over? Hun er som sagt i rommet, men jeg har kneblet henne, men hun kommer seg vel løs snart... Det blir vel ikke så ille som jeg tror det blir... Håper jeg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar