mandag 14. juli 2014

Søndagstur til Norsk Jernbanemuseum på Hamar


I går var vi store deler av dagen i Hamar og på jernbanemuseet. Jeg liker meg veldig godt der blant gamle tog og historie. Ute er det veldig mye fint å ta bilde av også, fin natur, Mjøsa og en stor park hvor man kan raste og spise mat. Jeg tok mange bilder der, og de kommer etter hvert som jeg får lastet dem opp. Inntil da kan du jo nye utsikten over Mjøsa mot Oppland fra Hedmarkssiden. Bildet er fra min instagram og jeg ble veldig fornøyd med det.

Vi skal tilbake dit etter hvert også, da de f.eks har åpen dag på jernbanemuseet uti september en gang. Broren min er jernbaneentusiast så det har blitt en tradisjon med noen turer dit i året og det er ikke meg imot... Jeg elsker turer jeg, så.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar