søndag 17. august 2014

Lørdagens sang; Begravelsespolka av Kaizers Orchestra

En sang. Som gir meg tanker, drømmer og ideer mens jeg hører på den. En kjempetøff sang laget av kjempekule mennesker, et av verdens beste Band, Kaizers Orchestra!!!


Er ikke sangen bare best?! Vel, jeg syns iallfall det.

Jeg har aldri før hatt så lyst til å lære å steppe som etter å ha sett Janove og Helge holde på. Har vært på en del konserter, og det har vært stort. Mange timer i kø, mange timer å vente, men alle timene har vært verdt det. 27 konserter ble det før de ga seg på ubestemt tid. Jeg har fortsatt bilder på mobilen fra en av de siste konsertene de hadde på Sentrum Scene som jeg enda ikke har delt, men det kommer. 

Uansett, nyt sangen og nyt resten av kvelden og helgen! I morgen blir det teater på meg, så blogges på mandag igjen håper jeg! :D





Jepp, jeg har hatt mine opplevelser, minner som jeg liker å se tilbake på.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar