mandag 15. september 2014

Nok engang lenge siden sist...

Sist jeg blogget var om Jernbanemuseets dag og det er allerede en uke siden. Og endel har skjedd siden da...

På tirsdag var jeg og så Woyzeck på Det norske teatret for andre gang. En veldig bra forestilling med bra musikk og musikere og skuespillere. Anbefales!


Ellers var det jo en vanlig arbeidsuke. På torsdag begynte jeg å føle meg mitt dårlig, vondt i hodet og i halsen så jeg skjønte at det var en forkjølelse på gang. På fredag ble jeg litt verre, og ble hjemme fra jobb. På samme kveld var det Bikubekveld på Det norske teatret med de fra Woyzeckforestillingen som framførte sangene fra forestillingen pluss noen fler, som en del av Kulturnatten som var i Oslo da. Det var gratis og jeg fikk med meg min mor dit og det ble en veldig fin kveld med mye humor mens vi ventet. Det var også Oslo bokfestival ved Spikersuppa som vi dro på først og fant oss noen bøker hver. 


Lørdagen våknet jeg med en veldig vond rygg, kan ikke huske hva jeg har gjort for det var ikke sånn på fredagen, men kan ha noe med at jeg satt og løftet tungt samtidig på jobben på torsdag. Ryggen er fortsatt ikke helt god, men jeg må bare leve med det så uforsiktig jeg er noen ganger, dessverre... 

Om noen timer starter en ny uke, så får man se åssen det går, heldigvis blir dette en stille og roliguke uten så mye annet enn jobb.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar