mandag 22. desember 2014

Walking in a Winter Wonderwood!

Tok meg en liten gåtur i nærområdet i dag tidlig. Fikk lyst på en spasertur og tok med megkameraet mitt som selskap. Det har kommet litt mer snø nå, og det gjorde det litt ekstra koselig. I nærheten ligger det en skog jeg har gått turer i siden jeg var liten. Spesielt koselig er det når det er snø syns jeg da... En spesiell stemning med snøen og sola som står opp.

Bildene har fått litt hjelp av filtre som kametaet har, og sånn ble bildene:

































Skal få tatt fler turer i løpet av ferien. Er veldig glad i å gå turer og ta bilder av naturen, og det er alltid forfriskende å kjenne kulden på kroppen etter mange dager inne forran tven. Men har man ferie så har man ferie!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar