onsdag 23. september 2015

Nye sko og dagens lille irritasjon.


Begynner innlegget med et bilde av skoa jeg kjøpte meg i går, på Xxl sport og Villmark på Strømmen.
Converse Allstar til 500kr, syntes de var veldig stilige, og 500kr for et par sko syns jeg er helt greit. Jeg ville ikke betalt flere tusen for sko, men så lenge det er under 6-700 kr er det greit nok for min del. Jeg kom vel hjem med alt annet enn det jeg skulle ha i går, men det jeg skulle ha fant jeg ikke. Er det noe jeg liker av forskjellige ting så kan jeg være sikker på at det forsvinner fra butikkene. Det slår aldri feil ass! 

Over til dagens irritasjon. Ved siden av skoen så ser man noe som er utrolig unødvendig når det er mange søppelkasser rundt. Man kaster da for søren meg ikke fra seg sånn dritt på bakken hvor folk tråkker?! Jeg syns jeg ser snusputer, sneiper og tyggis overalt. Skal jeg liksom tråkke på andres dritt og møkk? Hvorfor ikke bruke søppelkasser? Hva er så vanskelig å gå noen få meter? De som gjør sånne ting er motbydelige mennesker i mine øyne. Ekle krek som er verre enn grisen! Verre enn dyr. De er folk jeg gjerne skulle skjeftet huden full, bare jeg kunne det.

Kast søpla der det hører hjemme, i søppelkassa eller hjemme hos deg selv hvis det ikke er en i nærheten. Man kaster det bare ikke der man står der og da. Tenk på folka som tråkker der da, får dritten sittende fast under skoa, og det er vanskelig å få vekk! Tenk på dyra som går rundt og snuser på alt, de kan jo få i seg det der, er det noe særlig for dyr og eier? Nei! Folk må skjerpe seg!! Ikke rart man gir opp menneskeheten ass! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar