søndag 3. januar 2016

Mitt 2015

Noe du gjorde i 2015 du aldri har gjort før? 
Tok en langhelg i Vimmerby med min mor.
Hvilke land besøkte du? 
Jeg besøkte vårt naboland Sverige, og den lille byen Vimmerby og Mariannelund, kjent fra Astrid Lindgrens filmer. Jeg forelsket meg helt i Vimmerby og vil helt klart tilbake!
 For bilder se i arkivet.
Er det noe du mangler i 2015 som du vil ha i 2016?
Flere reiser og opplevelser på nye steder.
Hvilken dato i 2015 vil du alltid huske?
Ingen spesiell.
Hva er din største karrieremessige fremgang?
Blir nok aldri noe karriere på meg... Må man ikke ha utdannelse til sånt eller være heldig med det man gjør? Hvis det, tviler sterkt på at jeg noen gang vil bli noe stort.
Og den største fremgangen privat?
Tja, si det...
Beste kjøpet?
Jeg har kjøpt mye rart oppigjennom 2015, så det beste kjøpet er litt vanskelig å tenke ut. Men jeg har ikke angret noen kjøp jeg har gjort.
Hva brukte du mest penger på?
Det er nok teaterbilletter og bøker. Så gikk det litt på opplevelser i sommerferien som forskjellige sightseeinger i Oslo og bosted, opplevelser og mat i Vimmerby de dagene vi var der.
Var du gladere eller tristere sammenlignet med 2014?
Husker ikke, jeg....
Hva skulle du ønske du hadde gjort mer av?
Reise!
Var du forelska i 2015?
Nei, jeg var nok ikke det.
Noe du ønska deg og fikk?
Ja, jeg fikk jo en bærbar dvd-spiller til jul. 
Høyeste ønske akkurat nå?
Reise masse, lykkes i ønsker og drømmer og reise til Vimmerby og Amsterdam bl.a.
Finnes det noe som kunne gjort livet dit mye bedre?
Ja, absolutt! Veldig mye, det! Hvis jeg skal skrive noe videre innpå det så si fra så skal jeg lage et innlegg hvis det ønskes.
Hvem savner du?
Ingen spesiell, men jeg savner å ha venner, men så savner jeg å ha mer kontakt med familie.
Hva tenker du å gjøre annerledes i 2016?
Kanskje være litt mer aktiv enn det jeg er? Gå mer turer, droppe ned på godteriet i hverdagene, oppleve mer av gatene i Oslo, ta mer bilder og blogge mer og være mer aktiv på hjemmesiden min. Shoppe mindre unødvendigheter, tenke meg om to ganger før jeg kjøper noe.
Nytt år med nye muligheter, dette blir både  skummelt og spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar