søndag 28. februar 2016

A challenge! Day 1.

Challengen funnet her: https://no.pinterest.com/pin/252623860326199273/

Pinterest har jeg funnet ganske hjelpfull i det siste. Hadde lyst å starte på en challenge, og fant mange der. Jeg begynner med den du ser på bildet over, ganske vanskelig å se hva som står, men hvis du søker på blogging og lignende dukker det mye inspirasjoner opp.

Day 1: Basic things about yourself: 

- Jeg heter Ingrid, 28 år, 1.65 cm høy.


- Jeg er ufør, men er i jobb via nav. Trives godt, men savner å gjøre noe kreativt, ønsker å gjøre noe på egenthånd og med min mor jeg kan leve av etterhvert. 

- Lyst til å fotografere, lære mer og bli flinkere til det, skrive bøker, reise over nesten hele verden og bare leve og utforske!


- Jeg elsker dyr over mennesker. Føler meg mer vel i samvær med dyr da de ikke er fordomsfulle og ser ned på en. Jeg blir veldig sliten av å være rundt mange mennesker på engang, og trekker meg gjerne unna. Snakker ikke med hvem som helst, ser an mennesker først. Kan jeg prate med deg så føl deg heldig for det er en bra ting. Kall meg gjerne fordomsfull, men det er jeg ikke, det er det jeg sliter meg og derfor ufør også.



- Jeg ønsker meg verken mann eller barn, trives godt singel og hvis jeg blir det resten av livet er det bare fint egentlig. Jeg tror ikke at det finnes en for alle der ute. Ikke engang venner. Jeg er venneløs og det er egentlig kjipere enn å være singel.

- Elsker å skrive, det er min måte å kommunisere med folk på. Når det er noen som ringer meg så tar jeg den ikke, vil noen meg noe så send en mail eller en melding, ellers får de ikke tak i meg rett og slett, og så vanskelig skal jeg får lov til å være. Snakking er ikke like lett for alle, og det må folk begynne å akseptere.

- Jeg har en kattepus som jeg elsker over alt annet. Han er og har vært den beste i de siste 15 åra, og vært den beste som har hendt familien min. 


- Liker det meste av musikk, men takler ikke danseband og country. Jo særere og hardere jo bedre! 


- Foretrekker skrekkfilmer framfor de såkalte jentefilmene, liker de gamle norske filmene og skuespillerne, og Astrid Lindgren-filmer. 


- Teater er min greie. Foretrekker det framfor kino, men kan være med hvis det er en film jeg finner interessant. Ikke ellers. Men drar ikke på teater bare for å dra på teater, det må jo være et interessant stykke også. 

- Foretrekker vinter og kulde framfor sol og sommer. Eller våren og høsten også, men engang vinterbarn, alltid vinterbarn! Men det begynner å gå over min store dose med vinter nå. Vil faktisk ha vår nå, men ikke varmere enn 15 + grader.


- Følger ikke moten, men går i det jeg syns selv er fint, begynt å like mer shopping i de siste årene da det er lettere å finne klær i større størrelser nå enn før.

- Liker at fargelegging har blitt populært igjen. Det er noe jeg kan sitte med lenge.


- Mummisamler. Har over 30 kopper og mye andre ting man kan få tak i. Alltid på koppe-jakt. 


Det var vel dette jeg kom på nå, var vanskelig å komme på noe som var verdt å nevne. Håper ikke dag 2 blir likke vrient. Hehe... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar