onsdag 6. april 2016

Challenge day 22 - One thing you've never done that most people have

30 Day Writing Challenge:
Challangen funnet her: https://no.pinterest.com/pin/252623860326199273/

Ja, det var det da, det er jo sikkert endel, deriblant sex og kyssing. Det er noe jeg ikke har gjort og ikke kommer til å gjøre noen gang heller. Jeg kan bare ikke se det for meg. Det frister liksom ikke å prøve det ut. Også ser det så vanskelig ut, kyssing altså. Og det var en ting jeg skulle velge å nevne, så da blir det det.

 Det slipper man iallfall å være naken for å få gjort... En fordel med å se ut som meg, tjukk, tynn i håret og lite pen, og at jeg ikke gidder å gjøre noe med det heller, jeg blir ikke lagt an på, ingen tiltrekkes av meg på en sånn måte, jeg får gå i fred, noe jeg foretrekker. Jeg slipper å tenke på å få det unnagjort for det finnes ingen å få gjort noe av det med.

Eller jo, det var en i rulletrappa på Oslo city, ikke kunne han norsk og han var ganske stor og han sa at jeg hadde en fin rumpe. Da forsvant jeg fort for hvem vet hva han ville... Ganske mange tvilsomme mennesker i byen... Og det sånne som liker sånne som meg for det er fint der de kommer fra. Også møtte jeg en fyr fra Nettby da jeg bodde i Hedmark, men han så ut som faren min og var over 40. Etter det møte ville han gifte seg, men det var jeg ikke interessert i. Han sa han ville kysse meg og om jeg ville latt han gjøre det, tror jeg svarte nei på det. Etter en stund flyttet jeg hjem igjen til Akershus, og han begynte å mobbe. Jeg åpnet aldri munnen til han pga diagnosen min, og han sa det ikke var normalt og at jeg måtte vokse opp. Muttern fikk han unna og siden har han vært en historie jeg ikke vil ha opp igjen.

Jeg er glad for å ikke ha noe med noen av disse aktivitetene å gjøre i nærmeste framtid og kanskje aldri heller. Å dø jomfru og ukysset trenger ikke å være så spesielt det. Folk velger selv, og jeg har valgt denne retningen i livet. Føles rett!

De vil jo ikke ha meg som jeg er kan de drite i det, for jeg endrer meg ikke for noen mannfolk. Enklere å endre holdning enn på utseendet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar