tirsdag 26. april 2016

Day 27 - How you envision your life to be

30 Day Writing Challenge:
Challengen funnet her: https://no.pinterest.com/pin/252623860326199273/

Hvis jeg kunne velge helt selv så ville livet mitt vært mye mer annerledes. Jeg ville pratet som normalt med mennesker, jeg ville ikke bodd i en kommunal leilighet og vært ufør og jobbet der jeg jobber.

Jeg ville bodd i Oslo og jobbet på et teater, lagd kostymer, masker og parykker og scener. Jeg ville hatt en utdannelse. Jeg ville også reist endel, sett mer av verden og tatt bedre bilder til bloggen som kanskje hadde hatt noen flere lesere. Jeg ville tatt lappen og kjørt hvor jeg ville på turer med familien og venner. Jeg ville vært slankere og mer tiltrekkende og hatt noen gode venner. Men det er sånn jeg ser for meg, ikke at det vil bli sånn, for det skjer nok ikke.

 Det som skulle gå an er at man kan bestemme hva man kan bli og si det høyt så hadde man blitt det automatisk. Hadde vært enklere da skole ikke er for alle.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar