onsdag 18. mai 2016

Dagen før dagen del 1 - Premien

Jeg hadde uken før fått vite at jeg hadde vunnet en konkurranse Grand Hotel hadde på Instagram, hvor premien var overnatting, frokost og utsikt over Karl Johan fra en suite på 17.mai. Jeg vant med dette bildet:                                                      

Mandag kl. 14.00 sjekket vi inn på Grand Hotel. Da jeg kom inn i lobbyen var det bare "wow". Vi ble fulgt til heisen og han vi sjekket inn hos tok kofferten min akkurat som på film. Skulle tro jeg kom til å flire meg ihjel, sånn luksus er man ikke vant til. Vi fant rommet vårt fort og ordnet oss litt der før vi gikk ut en tur og kom tilbake for å legge igjen jakkene. Men da vi skulle ut igjen fikk vi godis på døra så vi ble stående å spise bær. 




Vi kom oss ut og gikk en runde, Damstredet, Telthusbakken, vår frelsers gravlund og krist kirkegård før vi gikk og spiste på Peppes pizza nederst i Karl Johansgate. Været var for fint til å sitte inne selvom det rommet gjorde at jeg ønsket litt uvær. 


Vi kjørte safe med en heavy heaven og jeg skeiet ut med en sprite. Vi tok oss en peppis til dessert og gikk så videre rundt i den eldre delen av byen før vi havnet på hotellet hvor vi satt litt i baren i lobbyen før vi gikk på rommet. 


Neste innlegg er bildene fra  det fine rommet vi fikk bo på.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar