lørdag 7. mai 2016

Vigelandsparken 6.5.16

Tok meg en tur til Vigelandsparken i går. Det var mange folk der, mange turister og lekeparken var full av masete unger som myldret opp stativene. Ikke mine unger så, så lenge de holdt seg der og ikke i nærheten av meg får de holde på. Jeg fant meg et hjørne i parken hvor jeg kunne sitte litt alene før jeg tok veien videre til Bymuseet, hvor det nesten ikke var noen. Det passer jo fint med det fine været, folk trekker seg ut, og da kan jeg trekke meg inn på museene og se og kose meg alene, hehe... Nesten alene iallfall, for det vil alltid dukke opp en eller annen... 

Her er noen bilder fra i går:  



Dette bildet er litt annerledes i fargene da det er redigert for Instagram.












Love is on the bridge! Men hvor mange av disse holder livet ut? For det blir jo vanskelig å fiske opp den rette nøkkelen og låse opp...



Helga blir rolig med tv og godis før til neste helg igjen som også blir lang, så får se hva som skjer da. 

Etterhvert så kommer også bilder fra turren til Botanisk hage jeg tok på torsdag. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar