onsdag 30. november 2016

Day 29. Family

30 Day Writing Challenge:
Challengen funnet her: https://no.pinterest.com/pin/252623860326199273/

Min familie er egentlig ikke noe spennende. Jeg deler kommunal leilighet med min bror. Jeg og min mor er mye på teater og fototurer. Min far bor ikke så langt unna oss, men han er ikke istand til å gjøre så mye på egenhånd etter hjerneslaget for noen år tilbake.





Vi har mer familie, men de ser vi ikke så ofte, det er mange år siden sist vi så dem. Sist gang var vel like etter min bestefars begravelse for mange år siden. Jeg var russ i 2008 og etter det flyttet vi til Finnholt i Sør-Odal, og det skjedde vel etter begravelsen så vidt jeg husker.

Familien på min fars side hører vi aldri fra. Synd det er sånn at det blir lite kontakt, men det er vel sånn det er. Hvis man prøver så kommer det alltid noe i veien eller noe så det gjelder vel bare å planlegge noe for å få det til, men så er jo jeg sånn at jeg verken liker besøk eller dra å besøke andre, og da blir det veldig vanskelig. Men det er pga sosialangsten min og at jeg ikke snakker med folk flest pga Selektiv Mutisme. Og da hjelper det ikke om det er familie eller ikke når man ikke ser dem så ofte. Skulle ønske det ikke var så vanskelig, men sånn er det nå...

Men det viktigste vi har er katten Mons som vi har hatt i 16 år. Jeg er så glad i han at det kan ikke beskrives med ord.




Tror ikke det var så mye å fortelle om familien...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar