søndag 15. januar 2017

En av mine yndlings apper!

Appen heter ColorTherapy og er en gratis fargeleggings-app. Hver dag kommer det et nytt bilde du kan fargelegge. For min del er ikke alle bildene like inspirerende, jeg finner bilder med hår oppdelt sånn at jeg kan gi det et sjeldent og fargerikt hår mer kreativt.


Det er delt opp i kategorier som gift, classic, seasonal og deluxe. Gift er et bilde du får hver dag, classic er hvor det blir lagt til bilder innimellom og der kan du farge kjente kunstverk, mote, natur og mat blandt annet. Seasonal er sesongbilder, som for eksempel til jul, påske, nyttår, høst, osv. Deluxe er bilder du må betale for for å farge dem.


Du får også 11 gratis paletter med forskjellige farger. Resten av palettene må du betale for. Jeg har ikke betalt for noen paletter ennå, men på deluxe har jeg betalt for noen bilder.

Når du er ferdig med et bilde og trykker for å dele kan du legge til effekter til bildet hvis du vil og mener det passer til bildet. Det er gratis og artig å teste ut.


Jeg pleier å dele bildene mine på Instagram innimellom (Ingridmv_88 heter jeg der.) 

Her er noen flere bilder jeg har farget på appen. 














Dette er ikke sponset på noen måte, ville bare dele en app jeg liker godt og bruker flittig. Fargelegging har jo blitt en populær hobby de siste årene og med denne appen kan du fargelegge i matpausen, på bussen, mens du venter på bussen, mens du slapper av eller bare når det passer deg. Test ut da vel! Jeg koser meg med det iallfall.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar