fredag 20. januar 2017

Sur på glatta

Jada så... det er mildere i været og det som var snø har blitt til is. Speilblankt og grusom. Ikke strør de om natta her heller så det ble en liten test over gressmatta og bort til en container før jeg innså at det ikke kom til å gå bra så jeg snudde og tok helg.


Jeg beklager, men jeg gidder ikke å begi meg ut og gjøre stunt på isen i mørket, jeg er ingen Sonja Henie! Det er livsfarlig der ute nå. Håper ikke legevakta får mye å gjøre med brudd for å si det sånn... Jeg vil ikke ha brudd så jeg blir inne og ser om det går an å gå ut i morgen, men da går jeg uansett ikke ut før det er lyst...


Jeg liker vinteren ass, men ærlig talt! Hvorfor må det bli is av snøen? Kan det ikke bare smelte til vann og renne bort og ikke klumpe seg sammen til en livsfarlig stiv og glatt masse og overta asfalten?! Ja, høres amatørmessig og barnslig ut, men jeg blir urimelig og sånn når jeg blir sur. Og jeg blir sur når jeg ikke kan gå ut og ikke kunne gå normalt, for det kunne jeg virkelig ikke!


Jeg hater den forbanna dritt-isen!!! Ja, dette ble veldig surt... Sorry!  Men dette var en fin måte å få ut litt så slipper noen andre å få det for jeg er virkelig sur på denne møkkaisen! Jeg vet det ikke hjelper noe, men jeg liker ikke å ikke bli fanget og ikke kunne komme meg noen vei heller, må finnes måter å få det vekk på?! Eller skal jeg holde meg til sengs til det er trygt å gå ut?


Som sagt: Sur=urimelig så ikke døm meg for hardt er du snill. Eller ikke døm meg i det hele tatt! Jeg bryr meg uansett ikke.

Enten får det være minusgrader og snø eller så få våren komme. Jeg gidder som sagt ikke dette!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar