fredag 24. februar 2017

Hva er...

Min favoritt farge: Grønn i alle nyanser.

Min favoritt mat: Jeg liker så mye slags mat, men hvis jeg må velge en er det sei og poteter med løk og grønnsaker.

Mitt favoritt dyr: Katt er nok den største favoritten, men jeg liker all slags dyr man kan klappe og kose med. Beste medisin det!

Min favoritt dag i uka: Onsdag.

Min favoritt klesplagg: Jeg har nok ingen store favoritter i klesskapet mitt, men er veldig glad i Pippi-genseren min.

Min favoritt aktivitet: Fototurer!

Mitt favoritt fag på skolen: Fritimene og tegne og skrivetimene.

Min favoritt sport: Liker og ser ikke på noe spesielt sport fordi det er kjedelig. Men jeg fant curling ganske gøy engang det var OL...

Hvis jeg vant masse penger, hva ville jeg kjøpt først: Leilighet i Oslo.

Når jeg liker å stå opp om morgenen: Mellom 06.30 og 08.00 er helt greit. Senere blir for sent.

Når liker jeg å legge meg: Mellom 22.00 og 00.00.

Mitt favoritt spill: Puslespill og matchespill.

Min favoritt bok: Astrid Lindgren-bøker, Harry Potter, Frans-bøkene av Christine Nöstlinger og Anne Franks dagbok og 23-salen av Ingvar Ambjørnsen er det jeg kommer på først. Er sikkert flere også...

Min favoritt film: Trollmannen fra Oz og Astrid Lindgren-filmer.

Min næreste venn: Min katt Mons.

Hvis jeg hadde et ønske, hva ville det være: At jeg var rik og ikke trengte å gjøre noe jeg ikke ville noe mer.

Hva jeg liker best med meg selv: At jeg har dyretekke og er kreativ.

Favoritt godteri: Smash, lakris og forskjellige smågodt og Pringles med sour cream and onion.

Hvis jeg hadde superkrefter, hva ville det vært: Jeg vet faktisk ikke. Vanskelig å tenke ut...

Min favoritt frokost-mat: Det varierer mye, fra mikromat til nudler til brødskiver og joghurt og frukt. Og gjerne en kopp kakao. På hotell er det helt annerledes. Sist spiste jeg joghurt og brød på hotell og hjemme var det ikke like spennende.

Favoritt helligdag: De som har mest ferie!

Min favoritt sang: Dem er det mange av så det å velge en sang blir vanskelig. Men denne her er helt rå! Major Parkinson og sangen Impermanence. Hør og nyt! (Fra 5.56 til 10.21)


Min favoritt måte å reise på: Bil, tog eller båt. Min favoritt leke: Kameraet mitt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar