fredag 3. mars 2017

En hobby

En hobby som kommer og går hos meg er puslespill. Jeg digger det! Kan sitte i timesvis, men om jeg kommer noe lenger er ikke alltid sikkert. Jeg begynte i fjor sommer på det og tok det fram igjen på onsdag. Satt å sleit med rammen som er helt hvit, fikk på logoen og ikke noe mer. På onsdag ble huset laget. Tenkte det var greit å begynne på noe annet enn å irritere meg mer over rammen. 


Jeg har en liten plan med bildet når jeg blir ferdig, hvis jeg blir ferdig. Håper det ikke mangler noen brikker... Men hvis det blir helt ferdig skal det limes og rammes inn. 

Det jeg syns er litt synd med det hele er at jeg ikke har noen steder det kan ligge i fred for Mons. Så jeg har kjøpt meg en slags eske med forskjellige rom og et brett som kan legges nedi og lukkes med et lokk. Den kan ikke brukes på større spill enn 1000 brikker. Men genialt til å oppbevare under senga når jeg har lagt det bort for dagen. Men jeg ønsker meg et stort bord det bare kan ligge i fred på. 




Nå får jeg se hvor lenge interessen holder før det blir liggende å støve igjen. Men jeg har lyst til å bli ferdig. Akkurat nå er jeg i en vanskelig periode hvor alle brikker er helt like og vanskelig å finne ut hvor de skal. Masse trær, himmel og grus igjen og det er vanskelig! Men har fått til litt i dag også. 

Når denne pusleperioden er over, hva blir det neste?

Sånn så det ut når jeg begynte på onsdag. 

Sånn så det ut når jeg begynte idag tidlig. 

Sånn ser det ut nå.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar