mandag 24. april 2017

Påskeferie: Tur til Holmenkollen 16.4.17

I dag gikk turen til Holmenkollen. Da det ikke gikk noe T-bane fra Oslo s måtte vi ta trikken fra Jernbanetorget til Majorstuen for å møte t-banen der. Ganske stress, men pga arbeid i tunnell eller noe er det da sånn. Imens matet jeg fugler med en bolle og det var koselig. Var flere duer som satt på skoen min og noen som prøvde å fly meg i ansiktet for å få mat. Gøy!

Da vi omsider kom fram var vi innom skimuseet og tårnet. Oppi tårnet var det kaldt. Men det ble tatt endel bilder og ned igjen. Vi gikk litt ute før vi tok t-banen ned til Majorstuen og trikken til Nationaltheatret hvor vi spiste på Deli Deluca før hjemreise.

Det er veldig synd at ferien snart er over. Jeg kunne fint fortsatt med å farte rundt. Det er det jeg syns er gøy. Turer og foto. Men det er vel ikke så innmari lang tid igjen til sommerferie og kanskje litt lengre turer.











































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar