mandag 24. april 2017

Påskeferie: Tur til Holmenkollen 16.4.17

I dag gikk turen til Holmenkollen. Da det ikke gikk noe T-bane fra Oslo s måtte vi ta trikken fra Jernbanetorget til Majorstuen for å møte t-banen der. Ganske stress, men pga arbeid i tunnell eller noe er det da sånn. Imens matet jeg fugler med en bolle og det var koselig. Var flere duer som satt på skoen min og noen som prøvde å fly meg i ansiktet for å få mat. Gøy!

Da vi omsider kom fram var vi innom skimuseet og tårnet. Oppi tårnet var det kaldt. Men det ble tatt endel bilder og ned igjen. Vi gikk litt ute før vi tok t-banen ned til Majorstuen og trikken til Nationaltheatret hvor vi spiste på Deli Deluca før hjemreise.

Det er veldig synd at ferien snart er over. Jeg kunne fint fortsatt med å farte rundt. Det er det jeg syns er gøy. Turer og foto. Men det er vel ikke så innmari lang tid igjen til sommerferie og kanskje litt lengre turer.