onsdag 3. mai 2017

Nå kommer snart perioden jeg ikke takler!


Jeg snakker om sol og varme. Nå nærmer det seg den tiden hvor det er varmt døgnet rundt i mange måneder. Altså, jeg har sett fram til litt varmere vær uten snø, men for meg er 15 grader Max! Jeg takler ikke 20+ og tropevarme. Da blir jeg bare grinete og sur, sliten og helt ute. Så jeg gruer meg veldig til tiden framover mot høsten nå. Vindstille og nærmere 30 grader, da går jeg å drukner i et kaldt vann i nærheten.

Og de som sier at det skal nytes så kan de nyte det, men ikke okkupere plassen i skyggen som er for de som takler varme mindre.

Ja, jeg blir nebbete om sånne ting for jeg blir som sagt så sur og grinete av å kjenne at jeg virkelig ikke takler denne varmen. Skulle ønske jeg taklet det bedre, men jeg kan ikke noe for at jeg blir svett og at huden vrir seg... Vi får se hva som skjer...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar