lørdag 10. juni 2017

Pakke i posten fredag 9.6.17

I år fyller den første Harry Potter boka, Harry Potter og de vises Stein 20 år. Jeg husker læreren jeg hadde den gangen leste boka for oss før jeg leste den selv og siden har jeg vært fan.. Så i den anledning kommer boka ut i den fargen til det huset en hører til i, i mitt tilfelle grønt. Jeg tenkte lenge om jeg skulle gidde, så på bilder på insta og filmer på YouTube og tenkte da at jeg nesten måtte ha en jeg også.. Og i samme slengen tok jeg med et skjerf.


Nå vet ikke jeg om det blir gjort det samme med de andre bøkene, men hvis det skjer må jeg nesten ha de også... Bøkene finnes forresten i både hardcover og paperback. Jeg tok det siste, men syns hardcoveret ser kul ut den og. Jeg kjøpte dette på nettbutikken til Outland så du kan jo trykke deg videre dit og sjekke utvalget. Jeg ble veldig fornøyd!

https://www.outland.no/



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar