onsdag 27. desember 2017

Dette fikk jeg til jul 2017.

Dette har vært en rolig og fin jul med fine filmer og god mat og avslapning. To ukers fri er ikke feil! 

Til jul fikk jeg mye fint. Mange DVD-er bl.a. Når de slutter å sende mange julekalendere så er det ikke dumt å samle de på DVD! Fikk ikke bare julekalendere, men et par filmer og Filmavisen-DVD. 

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Det ble også endel Mummi-ting, en bok, kalender, kortstokk og salt og pepper bøsse, trebilde og en figur. 

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Fikk også oppbevaringsting. 

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Fikk noen andre bøker også, bl.a signert Petter Uteliggers bok om opplevelsene han hadde på gata. Og et gavekort. 

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Det jeg ga meg selv var Harry Potter skjerf og lue i hus Smygard/Slytherin og en kort-bok. 

Veldig glad for alt jeg fikk og har allerede lest endel sider i Petter Uteligger-boka. Bra lesning! Som sagt har jeg tatt det veldig med ro denne juleferien, jeg hoster fortsatt etter lungebetennelsen, men sover mye bedre om natta. Pga det henger jeg fortsatt etter med noen innlegg, men får se når de kommer. 

Dere får ha en fortsatt fin romjul og nyttår!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar