onsdag 16. mai 2018

World of Wizardry Geek Gear box April 2018

 Nå nylig fikk jeg geek Gear boksen for april, og i den var det: 


House placemats.



Metal broomstick keyring.


Wizardry Tie. Altså slips! I Harry Potter verdenen går jo alle med slips til uniformen. Men jeg skulle dermed ønske at slipset var i husfarger. Wizardry 

Tie Clip. Den berømte slipsklippen altså. Nå føler jeg meg iallfall som en mann her... Men den var jo stilig da.


Oppskrifter til permen. Må få laget noe av dette snart!


Signed Artist Print. Likte dette bildet, kjempefint er det! Tror jeg fikk Spesial Edition bildet, for det var numrert med 110, 710 eller 770 av 1000. Litt utydelig på om det er 1 eller 7 tallet er syns jeg. Men uansett kult at jeg fikk en sjelden en.



Wanted Print. Usikker på om jeg fikk Spesial edition her eller ikke.



Magic Wand. Men hvem sin? Ikke vet jeg. Jeg er imponert over de som vet hvem sin tryllestav det er med engang de ser en.


T-shirt. Litt varmt å bruke sånne t-skjorter nå, men blir nok bra til høsten igjen. Stilig med dødsetermasker på!

Mye fint i en boks der altså!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar