onsdag 11. juli 2018

Pakkelisten til Vimmerby



Jeg er en liste person. Jeg kan finne på å skrive lister om det meste, det har min Listelykke journal fått oppleve i et halvt år nå. Jeg syns det er gøy!


Nå er sommerferien rett rundt hjørnet og har funnet fram kofferten fra kjelleren og pakkelisten fra de forrige Vimmerby turene og notert opp på nytt. Lite er forandret på den da det var akkurat passe med klær, litt til forskjellig vær. Denne lista er for en tur på fire dager så skal jeg på en lengre tur må jeg opp i antall på forskjellige plagg.

Hotellet vi skal bo på vet jeg at har sjampoo og såpe så da er ikke det på denne listen. Jeg har alltid med behagelige sko, da jeg ikke bruker annet, men tilpasser også hvor og hva vi skal. Jeg må også ha med dusjsko, selv om dusjen er ren så vet man aldri.


Dopapiret er notert fordi jeg vet aldri åssen tilstanden er på forskjellige rasteplasser. Noen steder er direkte motbydelige! Folk kan være så utrolig grisete at det er helt utrolig og da kom jeg også på i skrivende stund at antibac er veldig lurt! Jeg har et par med godlukt som jeg skal notere opp nå! Sånn. Jeg så at våtservietter er notert også så her er man renslige!
Det er ikke bare-bare dette her. Man føler jo at det alltid er noe som mangler, selv om det pleie å være i orden. Men i Vimmerby er det jo en vanlig Coop butikk vi kjenner til så hvis det skulle mangle noe så har de det sikkert, for de har det meste.
Men dette er iallfall pakkelisten min nå.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar