fredag 19. oktober 2018

Nils Vogt møter Karl. Mot i brøstet 25 år.

Bildet kan inneholde: utendørs
Jeg skulle gjerne oppleve gamle Chat Noir. Med flotte Bokken Lasson og kjekke Herman Wildenvey. Men disse to søndager som var nå var det en annen vi skulle se. Nemlig Nils Vogt møter Karl. Mot i brøstet 25 år, enmannsshow.
Bildet kan inneholde: innendørs
Bildet kan inneholde: en eller flere personer, natt og innendørs
Showet er endret til et enmannsshow fra et tomannsshow da Tore Ryen ble syk og alt ble først uvitenhet før han tok det på egenhånd. Jeg ble iallfall ikke skuffet over det jeg fikk oppleve. Tror jeg nermest satt å gliste hele tiden med mye latter og gode minner over morsomme episoder og historier han fortalte.
Bildet kan inneholde: 4 personer, folk som står
Han forteller fra helt i starten hvordan det hele begynte, underveis, at det kanskje ikke ble noe, og viste oss klipp fra forskjellige episoder av serien. Og når jeg da har sett noen episoder i etterkant har jeg sett det med nye øyne med tanke på alt jeg har blitt fortalt og hva som lå bak det hele og at jeg er så glad for å ha opplevd det hele!
Bildet kan inneholde: 2 personer, folk på scenen, konsert, natt og innendørs
Bildet kan inneholde: 1 person, innendørs
22. Januar 1993 ble det sendt på TV. Dagen før jeg fylte 5 år! Jeg husker ikke stort fra den tiden nå, men jeg husker at vi satt å så på Mot i brøstet innimellom. Og det irriterer meg nå at vi ikke var publikum eller sikret oss effekter. De hadde jo til og med en skoledagbok!! Og puslespill. Og mye annet snadder. Men jeg har nå iallfall sikret meg en kopp!!
Bildet kan inneholde: 3 personer, innendørs
Ser fram til november for da skal vi på vårt tredje show!
Bildet kan inneholde: kaffekopp og drikk
Bildet kan inneholde: kaffekopp og drikk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar