tirsdag 25. desember 2018

Hva jeg fikk i julegave 2018.

Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.
Da var julaften igjen over. Den kom brått på, men forsvant like fort. Vi var tre stykker som kose oss med obligatoriske julefilmer og julemat før åpning av gaver. Og jeg fikk så mye fint!!
Bildet kan inneholde: juletre, plante og innendørs
Putti Plutti Pott og julenissens skjegg LP-plate. Ingen tvil om at jeg er stor fan av Per Asplin og den forestillingen! Dette er noe jeg må ha i jula.
Jul i Norge bok. En bok om Norges juletradisjoner. Liker å lese om sånne ting, og mitt favorittmuseum, Norsk folkemuseum har laget boka.
En salatkopp. Hvor genialt er ikke det? Jeg spiser jo mye salat og pleier å ha med rester på jobb. Vil bli flittig brukt!
Harry Potter drikkeflaske.
Harry Potter lommebok med pynt. Litt redd for å bruke den da jeg er redd den blir ødelagt. Men den er så nydelig!
Harry Potter Slytherin kopp! Housepride!!
Telys holder i stjerneform og noe som jeg tror skal rundt for å gi effekt? Må prøves ut!
En liten Mummiboks med karameller oppi! Nam!
En ny veske. Jeg er en typisk jente på veske-området. Bytter ofte vesker og har mange, men får ikke nok. Vesker er gøy!
Mummikalender for 2019
En bok i en serie jeg må samle opp for å begynne å lese. Mangler en nå! Boka heter Calendargirl. Pluss at det var et gavekort vedlagt. Kult! Tror jeg vet hva det skal brukes til.
En notatbok med printet av sceneteppet på hovedscenen til Det norske teatret. Beste teatret!
Og til slutt en haug av DVD-er:
Brødrene Dal samlede verker
Fanny og Alexander
Grevinnen og Hovmesteren (Dinner for one)
Jul i Tangerudbakken
A star is born med stjerna selv, Judy Garland. Elsker henne!
Jul i Mummidalen
Og tre norske klassikere som jeg samler på:
Ni liv
Shetlandsgjengen
Det største spillet
Og sist, men ikke minst vårt lille tilskudd i familien, perserkatten Nano! Han er en gave til og fra oss alle. Han er en omplasseringskatt som vi har blitt så glade i alle sammen. Det ble så tomt etter Mons og Nano trengte et nytt hjem så det var ingen tvil om han måtte bli med oss. Og det er snart to uker siden han kom til oss og det virker som han trives. Han sover med en av oss om natta på omgang etter hva han ønsker, ligger i fanget og koseklorer i nakken når vi holder han. Koser meg med han!
Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar