lørdag 9. juli 2016

Laura Ford skulpturer på Akershus Festning 9.juli 2016

I sommer, fra 11.juni til 2. oktober har Akershus festning blitt en skulpturpark for kunstner Laura Fords skulpturer.

Les mer her: http://www.forsvarsbygg.no/festningene/Festningene/Akershus-festning/Kalender-for-Akershus-festning/apning-av-skulpturpark/

Mine bilder: 



Espaliered Woman










Disse jentene er kalt Silent Howlers





Little Bird



Bedtime Story


Major Any-The-Wiser



Waldegrave Poodles




 

Glory Glory with cruches



Hyena with a neckbrace







Dancing Clog Girls









Armoured Boys

Kjempeartig å se de skulpturene. Første gangen så gikk jeg nesten på en og skvatt noe grusomt, og trodde de var en unge. Så da fant jeg ut at jeg måtte ta en ny tur for jeg var på vei hjem første gangen og fikk ikke sett alle skulpturene. Skulle ønske jeg var en kunstner og kunne leve av det og lage ting og stille ut på denne måten. Veldig spennende og inspirerende syns jeg. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar