onsdag 2. januar 2019

Gjort i desember:


1.12 Julemarked, Norsk folkemuseum
Bildet kan inneholde: bord og innendørs
2.12 Mons tilbake til dyrlege, avlivet
5.12 Vandreteater, Oslo Nye Centralteatret
9.12 Julemarked, Norsk folkemuseum
Bildet kan inneholde: innendørs
13.12 Hentet hjem Nano Lussekatt
Bildet kan inneholde: katt
16.12 Putti Plutti Pott, Oslo Spektrum
Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.
20.12 Mons kom hjem til jul i sin lille urne. Det er så feil å se han sånn og jeg savner han så innmari. Savner lydene hans, fjeset hans, kosen jeg fikk, alt ved han savner jeg. Vi har en ny katt, men han er ikke Mons!
Bildet kan inneholde: tekst
27.12 Begynt på neste års adventskalender og kjøpt meg en Fujifilm instax mini 9.
Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.
30.12 Omvisning og Book of mormon.på Det norske teatret.
Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.
Ellers har jeg hatt en rolig juleferie. Kjenner litt på at jeg gjerne skulle hatt en lengre ferie. Jeg er ikke klar for jobb og folk ennå.
Min listelykke notatbok er jeg ferdig med. Jeg har klart å fylle ut hver dag og laget mange egne sider. Derfor vil jeg prøve meg på egenhånd i 2019. Jeg er spent på det for jeg må tegne opp alt selv og da må det bli en fast rutine å drive med det. Men jeg har planer og ideer så håper det går bra. Kanskje jeg også blir motivert til nye og annerledes ting i det nye året?
Da ønsker jeg alle som leser et godt nyttår! Blogges forhåpentligvis oftere da..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar