søndag 18. juni 2017

Roadtrip questions svart på i sofaen!



Når jeg plutselig ikke har noe spes å blogge om så liker jeg å søke opp spørsmål på Pinterest som jeg finner artige å svare på i bloggen. Samtidig lærer du som leser mer om meg og hvor sær jeg er. Og jeg er veldig sær av meg og det kan også være litt gøy. Syns jeg da. Over til spørsmålene! (Jeg bare svarer, spørsmålene står på bildet over) 

1. Akkurat nå er det Amsterdam som står øverst på ønskelisten over reiser sammen med London, Stockholm, LA, USA, ... 


2. Jeg har ikke tenkt til å skaffe meg barn, for sånn som det har vært i media for en stund tilbake om barnevern som tar ungene dra foreldre som de mener sliter og da mitt liv ikke er bra nok til oppdra barn osv så er det like greit egentlig. Når bestemor må være med datter som skal ta med barnebarn til lege liksom... Nei! Men jeg har notert opp noen navn leg kunne likt å hatt på noen eventuelle unger og det er Matinka, Corbin Elias og Viola Linnea. 

3. I skrivende stund kommer jeg bare på The wizard of Oz, Harry Potter og Olsenbanden, men jeg vet det er flere filmer jeg liker... 


4. Sei og poteter med løk og grønnsaker. Det er så godt det! Også er jeg veldig glad ris. 

5. På barne og ungdomsskolen var jeg var glad i de timene hvor jeg kunne tegne, skrive historier, jobbe med lekser, lese, på vgs var det kunsthistorie. 

6. 7-up og sprite. 

7. Leve av å dra på fototurer. Hvis jeg kunne ville jeg ha utdannet meg til fotograf. Ikke portrettfoto, men naturfoto og motiver uten mennesker. Ellers ville jeg utdannet meg til scenograf eller masker og parykkmaker for teater. 

8. Det vet jeg ikke. Tror ikke det er noen spesielle for øyeblikket. 

9. Jeg ville muligens latt den ligge hvis det var flere folk rundt meg så de kunne gjort noe med det. Var jeg alene ville jeg nok tatt den... De som kjenner meg vet jeg hadde hatt vansker med å spørre rundt etter eieren. 

10. Vaske gulv. Men jeg kan godt støvsuge. Men jeg får fort ryggsmerter av det.. 

11. At jeg er en god katteeier. I år fyller Mons 17 år og jeg håper han lever i mange år til! 


12. Å miste Mons, brann og død. 

13. Det har ikke skjedd ennå. Tenk deg det, 29 år og ukysset? Jeg sa jo at jeg var sær. 


14. Da ville jeg valgt bort sosial angsten og Selektiv Mutismen. Slutte å være redd kontakt med folk og kunne snakke normalt med folk hadde hjulpet mye. 

15. Victoria-tiden. Har blogget om det før, søk i arkivet for å finne innlegget. 

16. Judy Garland. 

17. Det er så mange, men for tiden er det Til Gleden av Tramteatret. 

18. Tetris. 

19. Ville hatt et hus i byen. 

20. Dansing. 

21. I gode og onde dager, Icarly og Victorious, Dr. Phil bl.a. 

22. Sjokolade, drageegg og sure skumbananer. 

23. Brukt den som en ellers normal time og gjort det jeg holdt på med da den timen kom. 

24. Jeg er lik min far når det kommer til å reagere på lukter og historieinteresse og sikkert mer som jeg ikke kommer på. Når det kommer til min mor liker begge fototurer og norsk folkemuseum. Sikkert mer som jeg ikke kommer på her og. 

25. Det vet jeg ikke. Har jo lært meg selv å ta bilder og skriver jo godt, men om det er det skjulte talentet vet jeg ikke. Kan jo være noe annet også... 


26. Ja. 

27. Det tørr jeg ikke tenke på engang... 

28. Det husker jeg ikke nå dessverre. 

29. Bok. Har så mange bøker jeg skulle lest. 

30. Internett og TV. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar