torsdag 2. oktober 2014

Hypokonderen

Hypokonderen, eller Den innbilt syke av Molière som går på Oslo nye teater for tiden var jeg å så i går. Fantastisk morsomt var det. Og så flotte kostymer!  Så når jeg kom hjem så bestilte jeg til en tur til og da tar jeg med meg muttern. Jeg liker å dele sånne opplevelser med folk.

Les mer om forestillingen her: http://oslonye.no/hypokonderen/

Så jeg var hjemme ganske sent i går, var ikke i seng før nærmere 01.00 og det på en jobbdag, men jeg ber jo om det, og jeg merker jeg blir sliten dagen etter pga lite søvn og sånt. Men jobben venter, og når det passer best å gjøre sånn i hverdagen i forhold til gode plasser og tidspunkter så blir det sånn, men jeg skal ikke klage heller. Jeg kommer meg ut, blandt masse folk, noe jeg bare må øve meg på pga sosial angsten. Teater er en god trening, men det verste er å kjøpe program. Gruer meg alltid til det, vet ikke helt åssen jeg skal gå fram uten å virke teit. Men går som regel bra. 



Det er iallfall en forestilling jeg anbefaler hvis du vil le og kose deg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar