fredag 24. oktober 2014

Null hull og all grunn til å være fornøyd!

Gikk ut fra #tannlegen med #nullhull som resulterte i dette som premie; #sesongkopp #seasoncup og nr 16 i #mummikoppsamling #moominmugcollection og #sko #shoes fra #newyorker #moominmugs #mummikopp #moominmug #mummitrollet #mumin #mummi #moomin #moominvalley #happy

I dag kjøpte jeg meg nye sko på New Yorker og min Mummikopp nr. 16 i premie for at jeg ikke hadde noen hull i tennene! Da er det lov å være fornøyd med seg selv ass, iallfall med tanke på all dritt jeg var igjennom, med fler år med tannverk, så et halvt år med borring, trekking, rotfylling og kroner for så dette. Og så hadde jeg stor angst/skrekk for tannleger pga forrige tannlegen som ikke var så tålmodig, men veldig hardhendt bl.a. 

Men sånn må det holde seg nå, for jeg vil ikke igjennom alt det der igjen. Jeg gjør det beste jeg kan og det får være nok, har vært det hittil iallfall så.. :D 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar