lørdag 18. oktober 2014

Uken som gikk

Denne uka har  vært ganske så fin egentlig. Begynte rolig, men onsdag og torsdag ble litt stress. Onsdag var det først jobb, før det bar hjem for å skifte så dro vi på teater. K-magasinet til Aftenposten hadde et arrangement for sine lesere på Det Norske teatret, så det ble først en scene-samtale med to av skuespillerne i Hamlet, Marie Blokhus og Frank Kjosås som snakket om litt av hvert rundt stykket. Etter det bar det opp i bikuben hvor teatersjefen fortalte litt om teatret og forestillingene før vi skulle se Hamlet. Denne gangen tok jeg med min mor. Begge to gikk ut av teatret helt stumme av beundring, de var så dyktige at... Ja, jeg har ikke ord. Imponerende rett og slett. Så da jeg kom hjem bestilte jeg til en tur til til neste år.

Torsdagen gikk ut på det samme, bare at vi skulle se Hypokonderen på Oslo Nye teater. Fantastisk morsomt var det! Det som ødela litt var hun jeg satt ved siden av. Fy faen for en latter på'a?! Så utrolig slitsomt, ståkete og høyt, at ikke fler reagerte?! Var så forstyrrende og jeg dro hjem med hodepine. Men jeg og muttern byttet plass i pausen så dett gikk jo greit, måtte bare prøve å fokusere på forestillingen.

Idag hadde jeg fri fra jobb så dagen gikk med til å sove lenge og da jeg sto opp prøvde jeg ut de nye fargene jeg kjøpte i går til den nye fargeleggingsboka jeg kjøpte på onsdag. Liker litt vanskelige motiver å fargelegge og de hadde den jeg fant så det var gøy. Ellers var vi på Strømmen Storsenter en tur, var innom den nyåpnede Rusta hvor vi fant mye gøy, et pledd, Mummi-plaster, parfyme og vanter ble med hjem derfra. En jakke ble med fra New Yorker, en bukse fra kappahl, to mummikopper, en til muttern som en bursdagsgave og en til meg selv. Og da jeg kom hjem fikk jeg bestilt meg årets adventskalender med mummifigurer så den gleder jeg meg til å få.


Mummikoppen jeg kjøpte, Mummimamma, 2014


Innkjøp fra Rusta


Innkjøp fra onsdagen, Buddy Holly Biografi og fargeleggingsbok


Bilde fra scenen på Hypokonderen fra i går


Bilde fra onsdagen, Hamlet på Det Norske teatret

Så uka har vært fin og full av opplevelser så jeg skal absolutt ikke klage!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar