lørdag 27. desember 2014

Mitt år 2014 - Del 1:

Mine opplevelser igjennom året 2014 i bilder og tekst.



24.1 - Major Parkinson-konsert på John Dee! En bursdagsgave fra min bror. 


I bursdagsgave fra min bror fikk jeg konsertbillett til Major Parkinsonkonserten som skulle være dagen etter. En perfekt gave!
Major Parkinson hadde en konsert hvor de spilt fra den nye plata si, Twilight Cinema, og jeg bare digget sangene. Mine favorittsanger er mange!!
Fra konserten fikk vi tak i en trommestikke, og jeg kjøpte en cd og fikk den signert av to i bandet. Og da jeg kom hjem ventet cd nr.2 som jeg hadde bestilt. Men jeg ville gripe sjansen når det kom til signaturer, men synd ikke alle fikk signert. Men kvelden ble vellykket og jeg var superfonøyd med konserten og gaven fra min bror!
Dagen etter spilte vi plata lenge og skal si det rocket i stua! Nå har jeg musikken på ipoden så nå skal det rockes til og fra jobben også.
29.1- Jeg begynte også med tannbehandling hos tannlegen etter over 10år siden sist jeg i det hele tatt var hos en tannlege, og etter mange år med smerter fra helvete! Rett før sommerferien ble jeg ferdig, og da hadde jeg vært igjennom fler rotfyllinger og fått to nye tenner, kalt kroner. 

Igjennom hele året, fra mars til desember ble det hele 8 turer på Norsk folkemuseum. For et år betaler jeg 400kr da jeg er medlem i venneforeningen der, og kan komme gratis inn, og slipper å stå i kø for billetter til julemarkedet. Og etter 8 turer har jeg på en måte tjent opp igjen de 400 kronene jeg betalte for år 2014. Helt klart verdt det!!





21.4 - Årets andre folkemuseumstur på påskeaften. Var en veldig fin, og varm dag, spiste ute og bare koste oss. 



Nyfødte lam var også der, utrolig nydelige.



26.4 - Hukoddentur




28.4 - Var innom Game of Thrones utstillingen. Har ikke sett på serien selv, men broren min har og ville innom der. Dro til Oslo etter jobb og sto et par timer i kø før vi var inne. 


Meg på 'ironthrone''


Flotte kostymer, godt laget til med fine detaljer. 




Fortsettelse følger...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar