fredag 2. januar 2015

30 og 31. desember 2014

30. desember: Muttern og jeg skulle på teater og se Shockheaded Peter på Det Norske teatret. Jeg dro litt tidligere for å ta meg en tur med kameraet, men så var det så farlig glatt overalt at det ikke ble noe moro. Men jeg tok meg en tur til slottet for der var det masse snø og derfor trygt å gå. Vil ikke risikere å falle pga at jeg sliter med ryggen støtt og stadig og vet ikke om det hadde vært så lurt å slå den mer.

















Forestillingen var fantastisk morsomt. Man ler fra det begynner og til slutten. Elefanten de har laget til stykket er fascinerende, og ser veldig ekte ut da den kommer ut på scenen. Men de viser jo hvor lett det er å ta den fra hverandre og sette den sammen igjen. 


31. desember skulle vi igjen på teater og se siste forestillingen til Spelemann på taket. Veldig trist at det var siste gang for det var en fantastisk bra forestilling med flinke folk, bra musikk bl.a. Mye morsomt, men også mye trist f.eks da Tevje ikke vil vite av datteren mer da hun gifter seg med en faren ikke tillater at hun skal gifte seg med. Da kommer klumpen i halsen, men den kommer også på slutten når de må flytte og det er over. Ingen ''lykkelig'' slutt akkurat... 


Når det var over dro vi hjem og spiste kalkun og så litt på tv før vi gikk ut med raketter. 
























Ut av disse tre batteriene kom de fineste rakettene hele kvelden. Var ikke mye å se ellers pga tåke og røyk, men disse var flotte!

Så da var man inne i et helt nytt år igjen, og jeg aner ikke hva dette året vil bringe meg. Jeg har selvfølgelig mine håp, men også motsatt. Jeg tørr sjeldent glede meg for mye på forskudd så det lar jeg være så får ting skje når det gjør. Jeg blir 27 år om 22 dager og det blir jo spennende. Nærmer meg skremmende de 30 snart og har aldri følt meg eldre. Tenk at jeg kan si ''Den gang da jeg var ung'' da?! Da er man gammel da...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar