søndag 25. januar 2015

Da var jeg 27 år da...

Det å bli 27 år ble ikke så ille som jeg hadde trodd. Jeg føler meg ikke noe eldre enn jeg gjorde på torsdag, og ingenting føles annerledes i det hele tatt. Bare tallet som viser min alder har fått et 7-tall bak 2-tallet istedet for 6. Et år nærmere skumle 30, men den tid den seventuelle glede eller sorg, det vil tiden vise.

Men jeg er kjempefornøyd med dagen min. Mange koselige hilsner, klemmer og bursdagssang på jobben, før det ble helg og jeg dro hjem for å gjøre meg klar til kvelden, da min mor og jeg skulle på teater og se Brand, mitt første Ibsenstykke ever, veldig artig og ga mersmak.

Men før vi dro, kom min mor med en gave jeg ble ekstremt glad for, og det var en musicbox, altså en spilledåse, men ikke nok med den var fra min yndlingsfilm, The Wizard of Oz!! Jeg bare ''Wooow, så stiilig!!''


Jeg har ikke fått tatt bilde av selve musicboxen ennå, men dette er iallfall boksen den er i. Kuleste boksen ever!!!

Andre gaver jeg fikk, og dette var fra meg selv, var tre nye mummikopper. 



Og denne reiseguiden over Amsterdam jeg vil ta i bruk når min drømmereise engang kanskje vil gå i oppfyllelse. 

Vi dro da altså til Oslo etterhvert, var en tur innom Fretex hvor vi fant noen interessante bøker før vi dro på teatret og ventet på at det skulle begynne. 


Forestillingen var kjempebra! Alltid hatt lyst til å se ett Ibsenstykke, men har aldri fått ut fingeren før nå, og da passet det fint å gjøre det på min egen bursdag! Har alltid tenkt at Ibsen er veldig komplisert, og jeg vil si jeg ikke tok feil etter det jeg så i går. Så innmari mye tekst, det var jo skrevet på dikt og det var på rim. Skal se den forestillingen igjen. 

Når vi kom ut så snødde det store drittkjerringer som jeg sa. Så det ble en koselig avslutning på en fin dag. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar