lørdag 31. januar 2015

Sååå sliten!

Sovet i over 8 timer i natt, men likevel trøtt og sliten. Susete i hodet, tung i øya, slapp i kroppen, rett og slett sliten!

I går var jeg sosial utenom det vanlige så kan være ettervirkninger av det... Var på fest med/på jobben, men gjorde ikke stort der, annet enn å sitte og spise så det kan være det sosiale som tok på meg til å bli sånn. Jeg har jo sosial angst og sosiale sammenhenger er ikke helt meg, og når jeg må gjøre noe mens en stor gjeng med mennesker står rundt og ser på så liker jeg mer absolutt ikke, så det var veldig godt å komme seg hjem, få pelsterapi av Mons og hoppe i seng og sove til 08.30, slukket lyset 00.03. Kan jo kanskje være all den søvnen som har gjort det også, jeg liker å ligge og dra meg litt ekstra, mens Mons maser på at jeg må opp og klø han på ryggen mens han spiser.

Heldigvis har jeg to dager å komme meg på, så....................



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar