søndag 31. mai 2015

Søndag 24.5 Norsk Folkemuseum Del. 1


1.pinsedag ble telbrakt på Norsk Folkemuseum. Andre tur i år, 7 uker siden sist tur. Vi syntes det var på tide med en ny tur, både min mor og jeg savnet stedet, så vi bestemte oss kanskje raskt at det skulle bli en ny tur. Og dagen ble veldig koselig, vi rakk det meste ute, spiste og sånt før regnet kom og vi gikk inn og så på Wilse-utstillingen. 



















Titt-titt, muttern! Her hadde jeg zoomet veldig, hun var veldig langt unna der jeg satt, men jeg måtte prøve og se hvor nærme jeg kom. Det hun drev med var å ta bilde av noe på treet, så så hun en edderkopp på toppen der. På bildet under ser du hva hun tok bilde av.




Så var hun på vei oppover veien mot der jeg satt og lo seg skakke av det bildet jeg hadde tatt. Hehe..



















På avstand så den rota ut som en gammel kjerring...




Nydelige kaniner som hadde fått komme ut anledningen fint vær og tror de koste seg veldig.










Vinduselfie! 





Hun tok bilde av at jeg tok bilde av henne. Eller noe...















Jeg hadde tatt over 200 bilder, så jeg må dele opp innleggene i minst to deler. Neste kommer veldig snart, så kos dere med disse bildene, og se gjerne flere som ligger i arkivet fra tidligere turer. Som du skjønner blir vi aldri lei dette museet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar