tirsdag 13. oktober 2015

Det jeg holder på med for tiden

Etter at jeg endelig fikk meg en iphone før sommeren så har jeg prøvd å finne meg noen apper jeg vil ha mye glede av, og det har jeg funnet. Dette er apper som får tiden til å få fort når jeg venter på bussen og som jeg leker meg med under dyna om kvelden. Og det blir mye fint ut av det! Her er noen resultater jeg har delt på instagram. På instagram er det også profiler for et par av de appene, hvor det er konkurranser og hvor det deles og vises fram hva som har blitt laget.


Fra appen Colortherapy





Fra appen Momicoloring




Fra appen Colorfy

Jeg har 7 apper og bytter mellom de etterhvert som jeg går lei eller om det tar lang tid mellom hver gang det kommer nye motiver. Bruker ingen spesiell fast, bare ser etter et motiv som ser inspirerende ut. 

Ble du nysgjerrig eller inspirert så kan du jo sjekke ut appstore som jeg bruker og laste ned den som frister mest. Noen koster litt for noen spesielle motiver eller farger, men appene er gratis. Og hvis du bruker noen apper som er lignende disse så kan du godt skrive det ned i kommentarfeltet så jeg kan sjekke det ut. 

Jeg koser meg iallfall!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar