søndag 4. oktober 2015

Mary Poppins på Folketeatret

På fredag så min mor og jeg Mary Poppins på Folketeatret i Oslo. Min første gang på det det teatret, og jeg drar gjerne dit igjen for der var det kjempefint, bare litt varmt. Forestillingen var kjempebra, en forestilling jeg kommer til å huske leeeenge! Fantastisk flott scenografi, flotte kostymer, bra musikk og kjempeflinke skuespillere. De fikk stående applaus før de rakk og komme for å ta imot den. Skulle gjerne sett det igjen, men tror det er vanskelig å få tak i så bra plasser vi hadde da det er veldig populært, og det kan jeg skjønne for det var litt av en opplevelse! Det var til og med lov til å ta bilder under forestillingen, og det var gøy. Og det ble da noen bilder ut av det:



Mads Ousdal

Heidi Ruud Ellingsen var en superflott Mary Poppins!


Mari Maurstad 


Fandens Oldemor

Superoptikjempefantafenomenalistisk!


Stepping ser så gøy ut! Har så lyst til å lære meg det!


Banksjef Knut Lystad


En kjempeflott fredagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar