fredag 2. oktober 2015

Norsk Jernbanemuseum søndag 27.9.15 i bilder

På søndag ble det tur til Hamar, på jernbanemuseet. Det var jernbanemuseets dag, noe som har blitt en tradisjon å dra på da min bror er togentusiast, og jeg er åpen for det meste når det kommer til turer og opplevelser. Når jeg ser på bildene så ser jeg at det ble mer naturbilder enn togbilder, men det kan ha seg sånn at jeg har tatt så mange bilder der før så jeg følte at det ikke hadde blitt noe nytt. Men jeg håper du finner dette bildeinnlegget greit å se igjennom. 
















Jeg har en ting for sånne barnevogner ass. Jeg ønsker meg veldig en sånn til pynt til arvedukken og bamser. Hadde jeg skulle hatt en unge er det noe i gammel stil jeg ville valgt, for det syns jeg er mest stilig. 











Fikk kjørt en liten tur i denne, ganske så morsomt. Hadde litt lyst til å prøve en sånn jernbanesykkel, eller dresin som det heter, men var litt redd jeg var for tung så jeg lot være.

Syns denne her var så stilig!















































Mjøsa som glitrer mellom trærne.





Et forsøk på å ta bilde av en hakkespett

















Ble en kjempekoselig tur iallfall. Må tilbake dit senere!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar