mandag 23. november 2015

Dyrene i Hakkebakkeskogen!


På fredag så min mor og jeg forestillingen Dyrene i Hakkebakkeskogen på Nationaltheatret. Og jeg storkoste meg verre enn unga! Det var så gøy å se igjen. Det som var litt gøy var at Ellen Horn forstsatt spiller rollen som Bestemor Skogsmus, noe hun også gjorde i den forestillingen for 23år siden. Men den kvelden vi hadde billetter til var det en annen som spilte rollen.

Min mor hadde tatt meg med på den forestillingen for 23år siden, da jeg var 4 år, så jeg husket ikke åssen forestillingen var, men jeg husket alle sangene og historien det var en del av min barndom. Men denne gangen tok jeg henne med på forestillingen. Det ble jo en kjempekoselig kveld, og vi fikk sett oss litt rundt mens vi ventet og fant mye fint på veggene og i taket. Mange fine bilder, statuer og takmalerier. Et veldig fint teater er det!

Bilde av et bilde av den gamle billetten.


Det flotte sceneteppet

Kostymer fra tidligere forestillinger

Jeg anbefaler en tur dit altså!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar