søndag 15. november 2015

Musikklisten min i det siste.

Jeg hører mye på musikk, har Ipoden min full av mye fin musikk som jeg digger! Men det er noen spesielle sanger som spilles flere ganger enn andre. Her er noen eksempler på hva det går i:


Denne sangen er jo bare så utrolig fin! Odd Nordstoga har laget mange sanger som jeg liker, men denne er en av få som er en ordentlig favoritt.


Dette er den eneste versjonen av sangen jeg fant på Youtube, men det er sangen som jeg liker så godt!
Jeg har  vært på noen konserter med Bergensbandet Major Parkinson og fy flate så rått det er! Og musikken kan man ikke annet enn å like for det fenger så inni granskauen! Ta en lytt sier jeg bare, synd de ikke er så kjent i Norge som de burde.

Her er et annet klipp av en annen sang jeg liker godt, og denne gangen fra en livekonsert de hadde, her kan du se hvor crazy det kan bli:


Et annet band jeg er stor fan av Abney Park, et amerikansk Steampunk band. Jeg liker stilen de har rett og slett. Veldig inspirerende stil samtidig som musikken er innmari bra her også. Her er et par sanger av mange som jeg liker veldig godt:



Så avslutter jeg denne lille spillelisten med en sang jeg har likt i mange år:


Dette er altså spillelisten min nå for tiden, det er disse sangene jeg alltid går tilbake til når jeg føler at musikk er på sin plass. Kanskje jeg kommer tilbake med en ny liste etterhvert? Men da med litt annen musikk for min musikksmak er stor og varierende. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar