søndag 21. februar 2016

Bikubekveld på Det norske teatret fredag 19.2.16








Ja, det kunne ikke blitt noe bedre bilder fra der vi satt. Men uansett så ble det en kjempefin kveld!

Jeg tok bussen inn til Oslo og gikk rett til teatret selv om jeg ikke skulle på noen forestilling, men det var for kaldt til å være ute og de interessante butikkene var allerede stengt. Så jeg fant meg en plass og satt og ventet i en god, lang stund. Det var en som jobbet der som lurte på om jeg skulle på en forestilling, og da måtte jeg jo svare. Og når jeg kommer i den situasjonen at jeg må snakke og svare så føler jeg meg så... Herregud, jeg vet ikke ordet engang! Så vanskelig er de for meg å prate med folk at jeg vet ikke ordet på åssen det føles engang! Det føles bare unaturlig og vanskelig egentlig for å bruke litt lettere ord. Men det går når det må, selv om jeg føler meg dum og teit etterpå.

Når klokka nærmet seg 22 så fant jeg meg en plass og etterhvert kom muttern og alt ble så mye bedre. Det er det som er så kjedelig, vente alene! Man bruker jo opp mobilbatteriet da jo! 

De som skulle komme å synge på Bikuben denne kvelden hadde jo en forestilling først, så det ble litt forsinkelser, så Ingrid Olava begynte det hele med noen sanger, noe som ble en kjempefin start. Har ikke hørt så mye på henne før, men jeg likte merkelig nok det jeg hørte. Ikke helt min stil egentlig, men jeg var nok bare in the mood for the evening! 

Etter 4-5 sanger så kom de fra Tenk om og sang sangene fra forestillingen. Var frysninger fra første sang omtrent. For det er en gjeng som kan synge og lage festligheter. Jeg vet egentlig ikke hva mer jeg skal si, jeg rett og slett storkoste meg, og gleder meg til å se forestillingen igjen, da jeg var på premieren for en stund tilbake. Og da jeg så de skulle på bikuben måtte jeg ta en tur. 

Så vi var ikke hjemme før rundt halv 2 inatt, og det er for min del sent, men jeg må jo oppleve nattelivet innimellom jeg og. Føler meg som en festbrems innimellom ass, hehe.   



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar