torsdag 24. mars 2016

Challenge day 19 - What's in you bag?

30 Day Writing Challenge:
Challengen funnet her: https://no.pinterest.com/pin/252623860326199273/

Jepp, så fikk jeg endelig tid til å ta bilder av veska og det som er oppi. 


Sånn så det ut før jeg tok ut, bare rot.


Solbriller, hjemmestrikket mobilveske fått av en venn av min mor, kameraveske og en selvheklet lomme med husnøkler og busskort.


Turguide over Akerselva, Blå skiltguide-bok, notatbok og penn, lommebok kjøpt brukt og litt snacks.


Bind og paract. Drar aldri noen sted uten smertestillende, og bind har jeg med i alle bukselommer og veskelommer. Har ikke hatt mensen på snart et år pga minipillene, men man vet aldri så jeg vil være på den sikre siden. 


Ifa, parfyme med jordbærlukt kjøpt på Rusta, lommespeil kjøpt brukt og Mummi-lommetørkler.


Så var alt på plass i mer ryddig stil igjen. 


Veska i seg selv. Skjønner ikke hva det står på merket så jeg vet ikke, men vesken er kjøpt brukt på Fretex.

Så dette var min versjon av What's in your bag?-tag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar