torsdag 24. mars 2016

Innkjøp fra Nordbysentret Lørdag 19.3.16

På lørdag dro min mor og jeg på harryhandel til Nordbysentret, hvor vi shoppet litt og kjøpte oss mat og godis til påsken. Dette er hva jeg kom hjem med, bortsett fra mat og drikke.


Jeg har ordnet mitt eget påskeegg i de siste åra, og det er jo like greit så får jeg det jeg liker. Kjøpte meg en bøtte full som skal åpnes på påskeaften. Den vil nok vare lenge for det ble mye.


I denne butikken kjøpte jeg også solbriller som du ser på et annet bilde nedenfor. 


Nye sko til sommeren. Merket er Attitude eller noe, og veldig behagelige i følge moren min. 449kr.


Når jeg var så liten at jeg lå i vogn fantes det ikke sånne skilt som man kunne henge på for å se hva ungen het. Men jeg kan alltids henge den på døra eller veggen, for en vogn har jeg ikke bruk for lenger...


Denne jakken er så behagelig, fin nå på våren når jeg ikke bruker vinterjakka og t-skjorte er for kaldt. 399kr.



T-skjorte fra New Yorker, 99kr, solbrillene jeg snakket om ovenfor, 49kr. 


Ny mobil-lommebok, 199kr.


Ny mummikopp, den fåes kun i Sverige, for hold Sverige rent kampanjen. Fant en boks og et brett også på Iittala. 



Det gikk litt penger denne dagen, men ble overrasket over hvor lite vi egentlig kjøpte. Men det ble litt dyrt de tinga, så... Men er ikke så ofte på harryhandel så når vi først er på tur så unner vi oss litt gøy. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar