torsdag 3. mars 2016

Challenge day 5 - 3 things i like about my personality

30 Day Writing Challenge:
Challengen funnet her: https://no.pinterest.com/pin/252623860326199273/


Bilde funnet på google

- Dyrekjær
Dyr liker meg. Og jeg liker dyr, mer enn mennesker. Så jeg er omsorgsfull ovenfor dyr, mer tålmodig med dyr, jeg trives bedre sammen med dyr rett og slett.



- Kreativ
Jeg er flink med farger og jeg skriver godt. Og jeg har alltid prosjekter på gang, enten så hekler jeg eller så fargelegger jeg. Plutselig scrapper jeg eller lager collage eller en journal. Jeg har blogget i mange år og liker å skrive. Jeg liker også å fotografere, har et øye for motiver og farger og er fornøyd med bildene jeg deler. 


- Nysgjerrig
Jeg er nysgjerrig på det meste. Mest på å reise til nye steder og oppleve historie og se kjente steder med historie. Jeg drømmer om å reise til Amsterdam, hvor jeg vil se Anne Frank-museet bl.a og kjøre med kanalbåt, og kanskje leie en kanalbåt som vårt rom når vi er der? Ellers vil jeg se mer av Norge og Sverige. Jeg er en du kan kalle en nysgjerrig eventyrer. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar