torsdag 3. mars 2016

Hei vårmåneden mars!


Velkommen skal du være, mars. Jeg lengter etter litt vårstemning nå, blomstringer og bittelitt varme, men hva kommer du med? Jo, mer snø! Masse snø, er ikke vinteren ferdig nå? Nei, det kan jo snø på 17.mai, så... Norge er bare sånn, og jeg liker at vi ikke har varme hver dag og hver måned. Jeg liker variasjonen.


Jeg hadde kuttet ut vintertightsen under buksa, men må kanskje finne den fram igjen i morgen? Bare det ikke blir speilglatt ute for da kommer jeg meg ingen steder. Jeg gidder ikke å risikere livet på isen for å rekke en buss. Det er mye jeg faktisk ikke gidder, og det er bare sånn det er. Og man skal ikke gidde alt, noe kan andre ta seg av. Men uansett!

Velkommen skal du være, mars! Håper du ikke snør bort! Og nå, noen gamle marsbilder.













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar