søndag 10. april 2016

Challenge day 24 - Goals for next month

30 Day Writing Challenge:
Challengen funnet her: https://no.pinterest.com/pin/252623860326199273/

Mål for neste måned, ja... Jeg pleier ikke å sette mål for meg selv sånn på den måten, for jeg vet ikke om jeg enten klarer å fullføre det eller om det er mulig å få gjort. Men en ting jeg kan prøve å gjøre som et mål er å kutte ut godteri sånn til hverdags etter tannlegetimen jeg skal ha i mai, jeg kan også unngå å shoppe så mye uten at jeg virkelig skulle trenge det, lese mer bøker... Men det som blir så vanskelig er f.eks når jeg er innom Fretex eller en eller annen bruktsjappe i Oslo og finner noe så må man kjøpe det der og da, for neste gang kan det være borte... Men som sagt så setter jeg ingen strenge mål for meg selv uten å vite om jeg kan være streng nok mot meg selv og klare å fullføre det. Men det med godisen i ukedagene bør kunne gå an.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar