onsdag 26. oktober 2016

Årets adventskalender.

I år som i fjor og et par år før det tror jeg så har jeg valgt meg Mummikalender til adventstiden. I hver luke dukker det opp en kjent figur fra Mummidalen og det er alltid spennende å se hvem som spretter ut av luka hver dag. Akkurat som å få en ny liten venn hver dag, selvom det bare varer i 24 dager.

Etter disse årene kan jeg vel snart sette opp min egen lille Mummidal. Trenger bare et sted det kan stå i fred uten at en kattepote kan finne på å dytte de ned på gulvet. Typisk det der.

I fjor var dyrehage-dyra et tema for kalenderen og et lystårn var huset. I år er det visst badehuset så det blir spennende å se hva jeg får ut av dette. Som sagt så trenger jeg bare en fast plass utenfor rekkevidde for Mons, et sted å lime og lim så kan det bli gøy. Min kreative hjerne produserer hele tiden, men det er ikke alltid det blir noe ut av det, eller at det blir som jeg vil og tenker. Dessverre.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar