søndag 6. november 2016

Lørdag 24.9.16 i bilder med teater på kvelden

Jeg henger etter med innleggene her jeg merket, men her kommer et innlegg iallfall. Mange bilder fra Akerhus Festning og andre steder vi kom over den dagen. Typisk fototur jeg liker. Hus med blå skilt som forteller litt av historien om det om har skjedd på det stedet og museer og teater. 


Først Grei Kafe hvor Wergeland møtte sin hustru






Så militærhospitalet





Og utenfor den gamle Logen hvor det var fine høstmotiver








Kvelden før var vi på premieren på Kongens Nei så vi tok en tur innom Forsvarsmuseet om har utstilling om den andre verdenskrig.







Så Akershus festning hvor jeg er innom flere ganger i året, digger det stedet. Vi kom over et sted med gamle celler.


















Veldig spennende og ganske nifsted.


Etterpå dro vi og så songfuglen på Det norske teatret.


En koselig dag!

(skrivingen ser litt rar ut da jeg må kopiere bokstaver jeg ønsker å skrive, men som ikke virker på tastaturet, jeg venter ennå til jeg kan skaffe meg ny pc, og etter det kan jeg kanskje skrive litt mer. og bedre..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar