søndag 16. oktober 2016

Når et A-menneske prøver seg på B-menneskelivet 14.10.16 - Skrevet på lørdag15.10.16

I går ble det sent for min del. Veldig sent, for var ikke i seng før halv to og det har jeg fått betale for idag. Jeg har følt meg helt i ulage, med hodepine og en følelse av tunghet og bare trøtt og helt ute. Vi var nemlig på Bikubekveld i går for å høre om musikkens rolle i teatret og det begynte ikke før 22.30 og vi satt begge to og var overtrøtte fra klokka var rundt 19. Men vi fikk det med oss, interessant samtale med dyktige folk og nydelig musikk og sang. Hørte noen sanger fra songfuglen og påfuglen, to forestillinger på teatret. Vil ha med meg sånt innimellom, og da blir det sent. Hadde jeg dratt oftere, ville jeg blitt vant til det? Det ble iallfall en hyggelig kveld. Bare litt dritt å ikke orke annet enn å ligge rett ut dagen etter...

 Her er noen bilder som ble til mens vi ventet i går.
( som skrevet over ble dette skrevet på lørdag, i går og vi var der på fredag)

Byste av Hulda Garborg, grunnleggeren av Det Norske Teatret, 1912.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar